Goldfizh breidt uit met Goldfizh Digital Change

De Utrechtse full-service agency Goldfizh breidt uit met Goldfizh Digital Change. Dit onderdeel begeeft zich op het vlak van tech, experience en innovatie. Iris Lucassen treedt toe als partner van dit nieuwe onderdeel van Goldfizh Digital Change. Jeske Slijper stapt over van Digital & Generations Lead naar het managementteam van Digital Change.

De digitale tak is een vervolgstap voor de snelgroeiende Utrechtse agency, die in 2016 door Esther de Koning en Heidy Aartman is opgericht en inmiddels met meer dan 50 medewerkers vanuit de Werkspoorkathedraal werkt. Moederbedrijf Goldfizh ontwikkelt onder meer brandingcampagnes, bouwt experiences en is een expert in content & design.

Heidy Aartman: “Een digitale propositie of de ontwikkeling van een nieuw platform gaat in het web 3.0-tijdperk niet langer alleen om het neerzetten van een goed product of service. Het draait om het creëren van een next gen klantervaring. Net als Goldfizh adviseert en ontwikkelt ook Digital Change aan de hand van de inzichten van en met nieuwe generatie, i-gen. Zij zijn de aanjager van de transitie en alleen op basis van hun inzichten en kennis kunnen merken zich toekomstproof en duurzaam ontwikkelen.”

www.goldfizh.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.