Glasnost aan de slag voor PepsiCo in Benelux en Nordics

PepsiCo heeft Glasnost gekozen als pr-bureau voor de Benelux en de Nordics. Het bureau gaat aan de slag voor alle snack- en drankmerken uit het portfolio. De samenwerking is al van start met een campagne voor Lay’s & Pepsi MAX.

PepsiCo is een van 's werelds grootste voedings- en drankbedrijven. Glasnost gaat zich voor het bedrijf bezighouden met marketing-pr voor de verschillende merken, maar ondersteunt ook bij pr op bijvoorbeeld duurzaamheid.

Henk Boersen, Managing Director bij Glasnost, onderdeel van Ace: " Het selectieproces was zeer professioneel en uitzonderlijk goed gestructureerd. Daar kan menig merk een voorbeeld aan nemen. Als merkenbouwers vinden we het geweldig dat we creatief en strategisch voor al die iconische merken van het bedrijf aan de slag mogen en tegelijkertijd verder kunnen bouwen aan onze internationale groei. Een win/win-situatie."

Glasnost is gekozen als preferred supplier voor diverse markten en gaat zij aan zij werken met de andere bureaus waarmee PepsiCo samenwerkt. Dorien Möller, Brand Manager Lay’s bij PepsiCo: "Glasnost maakte indruk met hun strategische aanpak, analytische blik en creatieve ideeën. Dit maakt hen de perfecte partner voor ons."

www.glasnost.amsterdam/

www.thisisace.nl

www.pepsico.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.