Gardeners werkt voor Fat Forest en de Koekfabriek

Gardeners heeft er twee klanten bij. Fat Forest is een start-up in natuurlijke huidverzorgingsproducten en vroeg Gardeners om awareness te genereren voor de crowdfundingscampagne. En scale-up De Koekfabriek, die ambachtelijke en de meest sociale koekjes van Nederland maakt, heeft voor Gardeners gekozen om meer naamsbekendheid te genereren middels pr.

Fat Forest is een startup op het gebied van natuurlijke huidverzorgingsproducten gemaakt van pure ingrediënten uit het regenwoud in Borneo, Indonesië. Dus niet van palmolie, maar van de Illipe-noot. Fat Forest wil namelijk ontbossing tegengaan door waarde te creëren voor de lokale bevolking, met behoud van het bestaande ecosysteem. Zo kun je zeggen dat het vet van de noot – die wild harvested is - letterlijk het regenwoud vet houdt. Aan Gardeners de vraag om een campagne te ontwikkelen voor de crowdfunding van de eerste producten.

Voor de Koekfabriek, die is opgericht om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te voorzien van een plek in de maatschappij, gaat Gardeners een campagne ontwikkelen die naamsbekendheid creërt voor het merk.

www.fatforest.com
www.dekoekfabriek.com
www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.