Gardeners geeft met Kerst bureau-uren weg

Practice what you preach vat aardig samen wat Gardeners vanaf vorig jaar tijdens Kerst voor klanten en niet-klanten doet. Wie een bedrijfje heeft, groot, klein, startup, scale-up, en er niet helemaal uitkomt met z’n (creatieve) concept, of gewoon ouderwetse pr nodig heeft om die consument te triggeren, kan in de Vondelkerk terecht voor 5 branduren. Dit jaar een schep er bovenop: Gardeners geeft maar liefst 3 kaarsen ter waarde van 5 branduren weg.

Maira Evers, managng director van Gardeners: “Door corona hebben we het afgelopen jaar bedrijven in moeilijkheden gezien, maar tegelijk ook ongelooflijk veel mooie initiatieven zien ontspruiten. Of het nu sociale initiatieven zijn of juist het lanceren van nieuwe producten of diensten, mensen die in tijden van crisis het goede doen of kansen zien waar we allemaal iets blijer van worden, dat is toch mooi. Geval wil ook dat juist die mensen met maximale inzet en minimale funding soms net niet die slag kunnen maken naar succes. En daar hebben we die kaars voor bedacht."

 Dus, ondernemers, startups, goede doelen en mensen die een nieuw licht op hun zaak willen schijnen, opgelet. Donkere tijden of niet, als jij een beetje licht nodig hebt in de vorm van creatieve en/of pr uren? Stuur dan een mail naar [email protected] waarom jij die branduren nodig hebt (of ken je iemand die ze goed kan gebruiken) en wie weet zitten we binnenkort bij jou aan de digitale keukentafel, mooie plannen te smeden om je business te vergroten. 

www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.