Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street

Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied.

Oprichters Tom Leenders en Dorus Galama, beiden muziekliefhebbers en afgestudeerd als industrieel ontwerpers aan de TU Delft, zagen hoe er elk jaar zo’n 50 miljoen ton aan elektronica wordt weggegooid. Daarom ontwikkelden ze modulaire koptelefoons op abonnementsbasis, je betaalt voor gebruik en niet voor bezit. Ze staan bekend om hun hoogwaardige producten en goede service. Als er iets kapot gaat, dan wordt de koptelefoon gemaakt. Elk onderdeel kan worden losgeschroefd en vervangen, niets wordt weggegooid. Zo wil Gerrard Street verspilling tegengaan.

Maira Evers, Managing Director en oprichter van Gardeners: “De modulaire koptelefoons van Gerrard Street zijn een goed voorbeeld van hoe techniek en duurzaamheid samengaan. Consumenten kunnen genieten van goed geluid en een goede service en tegelijkertijd iets doen tegen de snelst groeiende afvalstroom ter wereld, e-waste. Veel zin om samen met Gerrard Street zichtbaarheid te creëren voor het merk.”

Tom Leenders: “We hebben voor Gardeners gekozen omdat ze goed aansluiten bij ons duurzame visie en een goede combinatie van doen en positiviteit hebben. Ze gaan zich bezighouden met onze merkbekendheid te vergroten in Nederland via influencers en pr.”

www.gardeners.nl
www.gerrardstreet.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.