Full Service digital agency Human Digital opvolger Something Big en ParTech

De bureaus Something Big en ParTech zijn gefuseerd en opgegaan in Human Digital. Daarmee willen ze voortaan onder één dak strategie, design en ontwikkeling combineren met consultancy en training voor Digital Experience Platforms zoals Sitecore, Kentico, Umbraco, Sitefinity, nopCommerce en Microsoft .NET

Doelstelling van Human digital is om bedrijven dusdanig te bedienen dat ze online net zo goed van dienst zijn als offline.

Dick Gennissen, directeur Digital bij Human Digital: “Dat betekent dat we eindgebruikers door en door leren kennen. Door te luisteren - naar jou als klant, en naar de doelgroep waar je voor werkt - en door continu te toetsen of de gekozen weg nog steeds de juiste is. Zo komen we samen tot de beste digitale oplossingen. Verwacht van ons de beste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en een feilloze aansluiting bij wat merken willen uitstralen en wat gebruikers nodig hebben.”

Samenwerking

De samenwerking bestaat al enige tijd. ParTech en Something Big wisten elkaar al vaker te vinden. De combinatie van alle diensten in één bedrijf maakt dat het schakelen nu nog sneller en simpeler gaat. Nog meer dan hiervoor wil Human Digital partner zijn in het ontwikkelen en steeds verder verbeteren van een digitale strategie.

www.humandigital.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.