Food2Smile kiest Triangle pr als bureau

Food2Smile heeft Triangle pr als pr-bureau geselecteerd. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle pr-activiteiten, influencercampagnes en de social media- en communicatiestrategie. Voor de pr-pitch en herpositionering wordt Food2Smile ondersteund door Ron Benjamens van B&BA.

Food2Smile bestaat vijf jaar en introduceert daarmee een andere huisstijl. Ook gaat het bedrijf, dat suikervrij snoep produceert, haar bekendheid en zichtbaarheid vergroten.

Miriam Bouwens, oprichter en Managing Smiler Food2Smile:"Ons eerste lustrum gaan wij vieren met een complete relaunch van ons merk. Prachtige verpakkingen, een pr-campagne, nieuwe mensen op sales en een productmanager zijn onderdeel van deze herpositionering. Voor de pr hebben we gekozen voor Triangle pr, omdat wij bij hen het gevoel kregen dat ze écht begrijpen waar wij voor staan en dat ze onze missie zullen uitdragen zoals wij dat zelf beleven en zo zullen bijdragen aan het vergroten van onze naamsbekendheid en daarmee onze groei."

www.food2smile.nl
www.trianglepr.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.