Floriade Expo 2022 kiest voor Candid bureaus

De wereldtuinbouwtentoonstelling die vanaf april 2022 plaatsvindt, heeft na een uitvoerige mediapitch gekozen voor Stroom en Online Company – beiden aangesloten bij het Candid platform. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de overall mediastrategie, planning en inkoop. Online Company verzorgt de digitale strategie en de online performance.

Growing Green Cities is het thema van Floriade Expo 2022. Via dit thema presenteert Floriade in samenwerking met nationale en internationale deelnemers groene innovaties waarmee steden leuker, leefbaarder en duurzamer gemaakt kunnen worden. Nationale en internationale bezoekers kunnen kennismaken met de ontwikkelingen op het gebied van groen, voedsel, gezondheid en energie.

Floriade Expo is de wereldtuinbouwtentoonstelling die eens in de 10 jaar in Nederland georganiseerd wordt. Floriade opent op 14 april 2022 haar deuren in Almere voor een periode van een half jaar.

Sandra Koopmans, Senior Marketeer bij Floriade Expo 2022: “Floriade Expo 2022 is een project van wereldformaat. We zijn heel blij om Stroom en Online company  te kunnen verwelkomen binnen ons communicatie team. Met Candid verwachten we efficiënt samen te werken en succesvol de gepresenteerde mediastrategie te gaan verwezenlijken.

Saskia Wagenmakers, Chief Client Officer bij Candid: “We zijn bijzonder trots om met onze Candid agencies aan Floriade Expo 2022 te kunnen meewerken. Als T-shaped organisatie hebben we voor Floriade Expo 2022 een cross-mediaal klantenteam gebouwd waarmee we een volledig geïntegreerde aanpak neer konden leggen. We kunnen niet wachten om dat samen met Floriade en NEEW te gaan realiseren en een groot succes te maken van Floriade Expo 2022.”

www.floriade.com
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.