Fitzroy ontwikkelt naam, identity en campagne voor Beyond Eyes

Fitzroy ontwikkelde de naam, identity en b2b-campagne voor de start-up Beyond Eyes. In dit initiatief bundelen Heijmans en CSU hun kennis en kunde om klanten te verzekeren van slim(mer) gebouwbeheer. Het motto daarbij is Building happy people.

Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien. Vandaar de naam Beyond Eyes. Dit door technologie, gebruik en beleving van je gebouw slim met elkaar te verbinden.

Marc de Vreede, directievoorzitter Heijmans Bouw & Techniek: “Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement. We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen.”

Eefke Hoefnagel, marketeer Beyond Eyes: “Fitzroy is uitstekend in staat geweest om de strategie van Beyond Eyes door te vertalen naar een passende merkidentiteit. Vanwege Covid19 moes dit helaas allemaal online. Desalniettemin kijken we terug op een prettige samenwerking en hopen we de creatieven van Fitzroy snel fysiek een keer te ontmoeten.”

Credits:
Opdrachtgever: Heijmans en CSU |Business- en merkstrategie: Creatinc. | Naam, identity en campagne: Fitzroy

www.beyondeyes.com
www.fitzroy.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.