
Fitzroy Amsterdam maakt campagne voor Yumeko
Yumeko, de B Corp voor duurzaam bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei haar nieuwe campagne Change the world sleeping in samenwerking met reclamebureau Fitzroy.
In de campagne zien we slapers hun vuist heffen als wereldverbeterend gebaar. Het enige verschil? De mensen blijken zich uit te rekken en liggen heerlijk te genieten onder beddengoed van Yumeko. In de campagne wil Yumeko mensen geruststellen dat er een eerlijk alternatief is voor al het katoen in de slaapkamer en daarbuiten.
Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy: “Slechts 1 procent van al het katoen op de wereld is biologisch. Er valt dus een groot verschil te maken in de slaapkamer. Met Let’s change the world sleeping willen we laten zien dat het enige dat je moet doen om je slaapkamer een betere plek te maken een dekbed van Yumeko aanschaffen is.”
Yumeko rolt de campagne landelijk uit in onder meer tv-commercials, radio, online video, display, digital out of home en print advertenties.
Marietje de Savornin Lohman, marketingmanager bij Yumeko: “We steken erg veel tijd en liefde in het bouwen van een 100 procent duurzaam merk. Onze keurmerken, waaronder GOTS, Fairtrade en B Corp, onderschrijven deze.”
Credits
Bureau: Fitzroy Amsterdam | Klant: Yumeko | Productie: MateMade | Sound: MateMade | Media: Dept en Wisecrackers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau