Europese primeur: Kromhouthal & Clean Air Europe realiseren Covid19-vrij binnenklimaat voor evenementenlocaties

Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe. Dit revolutionaire systeem, dat geïntegreerd is in de luchtbehandelingsinstallatie van de locatie, combineert meerdere bewezen technieken die de lucht zowel actief als passief behandelen.

Het resultaat is een veilig binnenklimaat voor bezoekers en medewerkers van evenementen, zonder bacteriën, schimmels en virussen. Dat geldt ook voor Covid 19 (SARS) waardoor deze innovatie grote gevolgen kan hebben voor het weer opstarten van binnenevents.

Vincent de Ridder, algemeen directeur van De Kromhouthal: "Wij zijn zeer opgetogen met deze innovatie, die verstrekkende gevolgen kan hebben. Nadat grote binnenevenementen al bijna een jaar niet meer mogelijk zijn, is dit een oplossing. Wij gaan in gesprek met gemeente en Rijksoverheid en hopen op korte termijn de deuren voor onze gasten te kunnen heropenen".

Over de Kromhouthal

De Kromhouthal is een evenementenlocatie aan het IJ in Amsterdam Noord. De industriële locatie van ruim 5000 m2 is na decennialang gebruik als fabriekshal - Stork bouwde er (scheeps)motoren - in 2012 omgebouwd tot evenementenlocatie. In de afgelopen jaren is de Kromhouthal uitgegroeid tot een toonaangevende bestemming voor uiteenlopende events in Amsterdam en daarmee een van de hotspots van de creatieve industrie in Nederland.

www.kromhouthal.com
www.cleanair-europe.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.