Happy Horizon neemt EF2 agency over

Happy Horizon breidt uit met het creatieve en digitale agency EF2 uit Veenendaal. Met deze toevoeging versterkt Happy Horizon haar positie als digital agency binnen Nederland.

EF2 werkt voor diverse gerenommeerde klanten, waaronder Vos Logistics, Dentaid en KiKa. Het full-service bureau heeft een sterke vertegenwoordiging van klanten in de non-profit- en B2B-sector en is hiermee een aanvulling op de al bestaande proposities in deze sectoren van Happy Horizon.

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: "We zijn verheugd om EF2 bij onze groep te verwelkomen! EF2 is een mooie aanvulling op de bestaande dienstverlening van de Hubs Apeldoorn en Arnhem met name op het gebied van webdevelopment & technology waarin EF2 excelleert. Die regio wordt daarmee direct versterkt.”

Avontuur aangaan

Evan Pierik, eigenaar van EF2: "We timmeren al sinds 2010 aan de weg. Met de toetreding tot Happy Horizon, kunnen we de behoefte van onze klanten breder bedienen. Dat maakt het niet alleen voor onze klanten een stuk prettiger om met ons te werken, maar maakt het ook voor onze vakidioten weer een stuk uitdagender. Die persoonlijke ontwikkeling vinden we heel belangrijk. Met een grotere organisatie achter ons, komen er meer kansen en nog mooiere projecten onze kant op. En dat avontuur willen we graag aangaan. Bovendien liggen de culturen heel dicht bij elkaar en dat voelt goed.”

Het team van EF2 blijft opereren vanuit Veenendaal en heeft hiermee een korte lijn met hubs Apeldoorn en Arnhem van Happy Horizon.

www.ef2.nl

www.happyhorizon.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.