Dynamo Retail Group kiest Media Reverse voor Mediastrategie & Inkoop

Dynamo Retail Group (DRG), bekend van de formules Bike Totaal en Profile de Fietsspecialist, brengt zijn mediastrategie & inkoop onder bij Media Reverse. DRG is een retailorganisatie in de tweewielerbranche die een uitgebreid dienstenpakket voor ruim 840 winkels in Nederland, België en Duitsland verzorgt. Media Reverse is een full service mediabureau in Hilversum. De samenwerking is op 1 januari 2021 van start geegaan, waarbij partijen de intentie hebben langdurig samen te werken.

Sieta Hoekstra, marketingmanager van DRG: “Ik ben niet zo lang geleden vol ambitie gestart bij DRG en vind het belangrijk met een frisse blik naar onze media inzet te kijken. Media Reverse heeft ons uitstekend geholpen de juiste keuzes te maken. We zien uit naar een succesvol fietsseizoen voor onze ondernemers, ondersteund met de juiste mediacampagne.”

Sjors Kroon, oprichter en directeur van Media Reverse: “Wij zijn trots dat we onze expertise in mogen zetten voor de mooie retailmerken Bike Totaal en Profile de Fietsspecialist. De ambitie van DRG is voelbaar, er was snel een klik. We zijn aangenaam verrast door de professionele marketingaanpak van DRG.”

Op 17 maart 2021 start Dynamo Retail Group met een televisie- en online videocampagne.

www.dynamoretailgroup.com
www.biketotaal.nl
www.profiledefietsspecialist.nl
www.mediareverse.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.