Dutch PR Awards 2024 | Woordvoerder
Voordragen Woordvoerder van het Jaar 2024
In deze categorie is er één winnaar.
Voor deze prijs mag iedereen mensen voordragen. Daar zijn geen kosten aan verbonden.
De jury kiest uit de voordrachten maximaal vijf genomineerden.
Met de genomineerden doen we een interview, die we publiceren op het Marketing Report platform.
De genomineerden krijgen een gratis kaart van de organisatie voor de feestelijke uitreiking van de Dutch PR Awards op 26 juni, wanneer de winnaar bekend worden gemaakt.
De laatste dag dat je mensen kunt voordragen is vrijdag 19 april.
Criteria
De Woordvoerder van het Jaar 2024 heeft zichzelf in ijkjaar 2023 op kaart gezet. Hij of zij is een top professional. Het kan een ervaren persoon zijn maar ook een nieuwkomer. Hij of zij loopt voorlop, inspireert vakgenoten, heeft succes en draagt bij aan de vernieuwing van het woordvoerdersvak. De woordvoerder kan werken voor een bedrijf, de overheid of een organisatie.
Draag hier mensen voor:
Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden voor andere categorieën hier
Over de founding partners van de Dutch PR Awards
PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.
De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zakelijk leasen of toch kopen? Dit moet je weten
Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie
Abonnementen stijgen terwijl fysieke eigendom afneemt
Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR
Zo verbeteren AFAS-consultants processen en verkleinen risico’s
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
