Dutch PR Awards 2024 | PR Persoon

Voordragen PR Persoon van het Jaar 2024

In deze categorie is er één winnaar.

Voor deze prijs mag iedereen mensen voordragen. Daar zijn geen kosten aan verbonden.

De jury kiest uit de voordrachten maximaal vijf genomineerden.

Met de genomineerden doen we een interview, die we publiceren op het Marketing Report platform.

De genomineerden krijgen een gratis kaart van de organisatie voor de feestelijke uitreiking van de Dutch PR Awards op 26 juni, wanneer de winnaar bekend worden gemaakt.

De laatste dag dat je mensen kunt voordragen is vrijdag 19 april.

Criteria

De PR Persoon van het Jaar 2024 heeft zichzelf in ijkjaar 2023 op de kaart gezet met een opmerkelijk optreden Hij of zij is een top professional. Het kan een ervaren persoon zijn maar ook een nieuwkomer. Hij of zij loopt voorlop, inspireert vakgenoten, heeft zakelijk succes en draagt bij aan de vernieuwing van het PR vak. De PR Persoon van het Jaar 2024 kan werken bij een PR Bureau, kan een freelancer zij, kan werken voor een bedrijf, de overheid of een organisatie.

Draag hier mensen voor:

Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden voor andere categorieën hier

www.dutchpr-awards.nl

Over de founding partners van de Dutch PR Awards

PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.

www.pr-dashboard.nl

De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.

 

www.mediainfogroep.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Zakelijk leasen of toch kopen? Dit moet je weten

19-12-2025 | 10:25:58
Het allersterkste punt van leasen is simpel: je houdt je werkkapitaal beschikbaar. Een auto kopen is een enorme aanslag op je bankrekening

Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie

17-12-2025 | 09:46:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report Radio gaat zij in gesprek met Bas Vlugt over de overname van het bedrijf, de rol van technologie en AI in PR

Abonnementen stijgen terwijl fysieke eigendom afneemt

11-12-2025 | 16:04:03
Consumenten kiezen steeds vaker voor abonnementen in plaats van definitieve aankopen.

Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR

11-12-2025 | 08:00:00
Wakuli heeft PR-bureau Numen geselecteerd als partner voor communicatiestrategie en public relations

Zo verbeteren AFAS-consultants processen en verkleinen risico’s

10-12-2025 | 16:16:46
Veel organisaties willen sneller, slimmer en efficiënter werken. Maar je kent het vast wel: in de praktijk lopen cruciale interne processen vaak stroperig.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.