Dutch PR Awards 2024 | PR Introductie
PR Introductie van het Jaar 2024
De laatste dag dat voor deze categorie kan worden ingestuurd is maandag 6 mei
De nominaties worden bekend gemaakt in de tweede helft van mei
De Dutch PR Awards worden uitgereikt op woensdag 26 juni tijdens M100 Summer Edition 2024 in Corendon Amsterdam Schiphol Hotel
Criteria
De PR Introductie van het Jaar 2024 is gelanceerd in 2023 of in de eerste maanden van 2024. Betreffend product of betreffende dienst is met groot succes gelanceerd. PR heeft aantoonbaar een groot aandeel in de succesvolle introductie gehad. De PR introductie campagne was of groot of opvallend of creatief of effectief maar bij voorkeur een combinatie van meerdere van deze elementen.
Gebruikt onderstaand formulier om jouw cases in te sturen.
Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden voor andere categorieën hier
Over de founding partners
PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.
De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie
Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Heineken Experience opent The Kiosk aan Stadhouderskade
PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp
De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
