Dutch PR Awards 2024 | Cases

Cases

In de categorie Cases kunnen meerdere genomineerde cases worden bekroond met goud, zilver en brons.

De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is maandag 6 mei

De nominaties worden bekend gemaakt in de tweede helft van mei

De Dutch PR Awards worden uitgereikt op woensdag 26 juni tijdens M100 Summer Edition 2024 in Corendon Amsterdam Schiphol Hotel

Criteria

Dutch PR Awards 2024 wordt uitgereikt aan onderscheidende cases die moeten zijn uitgevoerd in de periode januari 2023 – voorjaar 2024 maar moeten zijn gestart in 2023. Het hoeft geen Nederlandse case te zijn maar moet wel in Nederland zijn uitgevoerd. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

Gebruikt onderstaand formulier om jouw case(s) in te sturen.

Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden voor andere categorieën hier

www.dutchpr-awards.nl

Over de founding partners

PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.

www.pr-dashboard.nl

De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.

 

 

www.mediainfogroep.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie

24-11-2025 | 16:40:27
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.

Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

20-11-2025 | 14:37:00
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden

Heineken Experience opent The Kiosk aan Stadhouderskade

17-11-2025 | 08:59:00
Het podium biedt ruimte aan makers via workshops en limited-edition releases en wil sociale momenten meer betekenis geven.

PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp

13-11-2025 | 09:28:00
PR-Dashboard organiseert samen met PR-bureau Marcommit een PR-Bootcamp over zichtbaarheid in AI, met Generative Engine Optimization (GEO) als rode draad.

De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt

12-11-2025 | 09:34:06
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.