Dutch Media Week kondigt achtste editie aan

Van maandag 2 tot en met zondag 8 oktober vindt de achtste editie van de Dutch Media Week plaats. Tijdens het mediafestival worden alle mediavormen in de spotlights gezet door middel van lezingen, talkshows, podcasts, rondleidingen, workshops, games, award-uitreikingen en een kijkje achter de schermen van het Media Park.

Dutch Media Week 2023

Het doordeweekse programma is gericht op (aankomend) mediaprofessionals, waarbij gedurende de week thema’s als Business, Innovatie, Talent & Onderwijs en Games de revue passeren. Tenslotte biedt het festival ook dit jaar weer netwerkmogelijkheden voor ontmoetingen en inspiratie. Het programma van Dutch Media Week 2023 wordt later dit jaar bekendgemaakt.

Programma Xperience Days

In het weekend van 7 en 8 oktober worden de Xperience Days gehouden. Op zaterdag is er een programma dat in het teken staat van Esports, op zondag is er van alles te doen op het Media Park; bezoekers kunnen onder meer de televisiestudio’s bezoeken en lezingen van programmamakers bijwonen.

www.dutchmediaweek.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 

[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager

26-11-2025 | 07:13:00
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.