DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar

DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.

Het partnership tussen DPG Media en PSV gaat al jaren terug, maar kreeg in 2021 zijn huidige vorm. Sindsdien wordt er samengewerkt op het gebied van contentcreatie, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad en bij de opbouw van DPG's merk Sportnieuws.nl.

Daarnaast zoeken beide partijen actief de verbinding met bedrijven in de regio, wat heeft geleid tot het bedenken en lanceren van succesvolle campagnes. Deze samenwerking biedt mogelijkheden om lokaal, regionaal en nationaal campagnes te ontwikkelen, met een  focus op de Brainport-regio.

Michael Meuleners, partnershipmanager van DPG Media: "DPG Media ziet in PSV een waardevolle strategische partner. Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld. We brengen PSV naar elke fan, in elke hoek van de regio.”

Frans Janssen, commercieel directeur van PSV: "We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen. De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd. Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaan brengen."

www.dpgmediagroup.com

www.psv.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld

30-06-2025 | 21:57:00
DPG Media heeft het spel slim gespeeld en de benodigde toestemming van mededingingsautoriteit ACM binnen om RTL Nederland over te nemen. ACM spreekt van strenge voorwaarden en betrokkenen hebben het erover dat dit soort voorwaarden uitzonderlijk zijn

Fusie DPG en RTL NL: Kans of risico voor adverteerders?

30-06-2025 | 14:38:00
Vrijdag is bekend geworden dat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) groen licht geeft voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.

ACM: DPG Media krijgt vergunning voor overname RTL Nederland

27-06-2025 | 11:26:00
De Autoriteit Consument & Markt heeft DPG Media toestemming gegeven om RTL Nederland over te mogen overnemen van het beursgenoteerde RTL Group (van Bertelsmann)

[Vacatures] DPG Media zoekt een Programmatic & Platform Success Manager

27-06-2025 | 11:11:00
DPG Media  is per direct op zoek naar Programmatic & Platform Success Manager - Amsterdam

Radiostation JOE ook Official Music Partner van Feyenoord

27-06-2025 | 09:57:00
Radiostation JOE (van DPG Media is voor minimaal één seizoen Official Music Partner en mouwsponsor van voetbalclub Feyenoord. Gedurende het seizoen 2025-2026 zal het logo van JOE op de mouw van de Feyenoord-shirts te zien zijn

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.