
Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING
ING heeft een andere merkrichting gekozen met de slogan Do your thing. De bank wil laten zien dat ze mensen in staat stelt mensen een stap voor te blijven en ze aan te moedigen meer dingen te doen die hen raken
Als het gaat om de bankaire context wil ING volgens eigen zeggen met minimale inspanning en maximale eenvoud haar klanten laten bankieren met een slimme, gemakkelijke en persoonlijke gebruikerservaring.
ING start op luchthaven Schiphol met de campagne, die daar drie jaar te zien is. Dit dankzij een samenwerking die tot eind 2022 is verlengd. ING zal op alle luchtbruggen binnen en buiten te zien zijn. Eind januari is de verwachting dat de brede ING-campagne met de slogan in Nederland zal starten. Deze campagne, die ook in andere landen telkens in een andere uitingsvorm zal worden gevoerd, zal andere merkelementen bevatten, zoals een nieuwe stijl van fotografie en een aangepast logo.
Zie ook: [Interview] Nanne Bos over Do Your Thing bij ING
www.ing.nl
www.ing.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong