
Diederik Breijer verlaat MORGENFRISK
Het in januari opgerichte MORGENFRISK heeft door de coronacrisis een lastige start gemaakt.
Diederik Breijer: “Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten. Ik geloof nog steeds in de visie van MORGENFRISK, echter door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus. De groei die ik voor ogen had met MORGENFRISK zal daardoor veel langer uitblijven dan waar mijn ambitie ligt. Om die reden heb ik in goed overleg besloten uit MORGENFRISK te stappen.”
Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan door, lean en mean, maar wel met dezelfde filosofie: “We geloven erin dat bedrijven hun digitale assets meer dan ooit op orde moeten krijgen en hier zelf in controle over willen zijn. Wij kunnen ze daarbij helpen, weliswaar in een aangepaste vorm, maar ook in deze tijd.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt