Diederik Breijer verlaat MORGENFRISK

Het in januari opgerichte MORGENFRISK heeft door de coronacrisis een lastige start gemaakt.

Diederik Breijer: “Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten. Ik geloof nog steeds in de visie van MORGENFRISK, echter door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus. De groei die ik voor ogen had met MORGENFRISK zal daardoor veel langer uitblijven dan waar mijn ambitie ligt. Om die reden heb ik in goed overleg besloten uit MORGENFRISK te stappen.”

Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan door, lean en mean, maar wel met dezelfde filosofie: “We geloven erin dat bedrijven hun digitale assets meer dan ooit op orde moeten krijgen en hier zelf in controle over willen zijn. Wij kunnen ze daarbij helpen, weliswaar in een aangepaste vorm, maar ook in deze tijd.”

www.morgenfriskcompany.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.