DHL hoofdpartner Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum en DHL worden, twee jaar na de start van hun partnerschap, global partners. Vanuit de educatieve ervaring van het Van Gogh Museum en het wereldwijde bereik van DHL werken de partners de komende drie jaar samen aan hun gedeelde ambitie om een positieve impact te maken op het leven van nieuwe generaties wereldwijd middels Van Goghs meesterwerken.

Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: “Het is ontzettend bijzonder dat we, vooral in deze onzekere tijden, op de steun van DHL hebben kunnen rekenen. Ik verheug me op een succesvolle samenwerking waarin de verbindende kracht van kunst het verschil kan maken in het leven van nieuwe generaties.”

Kinderen verbinden

Met dit global partnership zetten de partners een stap verder, met als doel kinderen wereldwijd te verbinden en te inspireren door middel van de kunst en het levensverhaal van Vincent van Gogh; juist voor wie (kunst)educatie niet altijd vanzelfsprekend of toegankelijk is. De kinderen leren over het leven en werk van de schilder en zullen zich met onderwerpen bezighouden zoals het ontdekken van hun identiteit, het najagen van hun dromen en het overwinnen van tegenslag. Het lesprogramma, waarvoor DHL voor het transport en de logistieke coördinatie zal zorg dragen, wordt dit najaar gepresenteerd.

Alberto Nobis, CEO van DHL Express Europe: “Ik geloof dat kunst een essentieel onderdeel van het leven is. Het is een voorrecht voor DHL om een belangrijke partner te zijn bij het toegankelijk maken ervan, door een nieuw publiek over de hele wereld in contact te brengen met de prachtige werken van Van Gogh.”

Foto: Jelle Draper

www.dhl.nl

www.vangoghmuseum.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.