Dept ontvangt Great Place To Work-certificering

Dept is officieel benoemd tot een Great Place to Work. De GPTW-certificering is uitgereikt aan de hand van het onafhankelijke medewerkersonderzoek van Great Place to Work Nederland. De digital agency met ongeveer 700 medewerkers in Nederland scoorde hoog vanwege onder meer de respectvolle en veilige werkomgeving, de unieke bedrijfscultuur en de hoeveelheid vertrouwen en waardering op de werkvloer.

Aan de hand van 60 stellingen meet het onderzoek van Great Place to Work Nederland vijf waarden: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Om de Great Place To Work-certificering te mogen ontvangen, is het van belang dat 70 procent van alle antwoorden positief is. Met een score van 87 procent is de certificering behaald. Daarnaast is Dept genomineerd voor Best Place To Work.

Sarah Wubben, managing director NL bij Dept: “We houden de focus graag op onze mensen, om samen te groeien met de business en op persoonlijk niveau. Ons motto sluit daar naadloos bij aan: big enough to cope, small enough to care. We willen dat iedereen zich veilig en gezien voelt, er een sfeer van vertrouwen en vriendelijkheid heerst en daarnaast staan autonomie en gelijkheid hoog in het vaandel.”

René Brouwers, directeur van Great Place To Work Nederland: "Organisaties die een cultuur van vertrouwen, trots en plezier hebben, functioneren beter. Hier als organisatie in uitblinken is een prestatie, iets waar je trots op mag.”

www.deptagency.com
www.greatplacetowork.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.