Dept lead agency voor strategie, creatie en technologie van Oxxio

Om in de toekomst nog sneller te innoveren op merk, campagnes en aansluitende digitale klantbeleving heeft Oxxio Dept gekozen als strategic ėn creative lead agency.

Al twaalf jaar werken Oxxio en Dept nauw samen aan de doorontwikkelingen op web en app. Waar in het begin de focus lag op energie, voegde Oxxio vorig jaar Internet, Televisie en Bellen toe. De ambitie is om in de toekomst nog meer diensten in en om het huis aan te bieden. Oxxio is flink in beweging en keek de afgelopen periode goed naar partijen die hun konden ondersteuning in deze versnelling.

Eerder dit jaar heeft Oxxio haar nieuwe merkpositionering gedefinieerd. Dept neemt de taak op zich om dit te vertalen naar een bijpassende merk- en communicatiestrategie. De toevoeging van branding aan de mix zorgt dat Oxxio en Dept een naadloze klantbeleving kunnen bieden en de merkperceptie optimaal kunnen verfijnen. De organisaties hebben al verschillende digitale producten gemaakt die de energieleverancier aan de frontlinie van innovatie plaatst. Van de bouw van een overzichtelijke en informatieve website tot de ontwikkeling van een slimme app en behulpzame virtuele assistent: Oxxio en Dept hebben genoeg met elkaar doorstaan om overtuigd te zijn van de continue efficiënte en effectieve samenwerking.

Isabel Thijssen, Brand Lead bij Oxxio: “We hebben mooie mijlpalen met Dept mogen beleven en gewerkt aan impactvolle projecten. Door samen te innoveren zorgden we dat Oxxio ahead of the game blijft. We zijn enorm blij dat we Dept nu naast technologie ook bij advertising kunnen betrekken en met veel gemak cross-discipline kunnen schakelen en handelen. En die beslissing hebben we zelfs de dag vóór de benoeming tot Bureau van het Jaar genomen. Die zagen we natuurlijk al aankomen.”

Michael Maaskamp, Creative Director bij Dept: “Pitchen tijdens corona is best wel een ding. Je mist vaak - komt ‘ie - de energie die je live wel ervaart, en die wij als bureau graag meebrengen. Tijdens het hele pitchtraject hebben we dan ook een aantal digitale sessies gehad die gelukkig opbouwden naar een op afstand veilige en dynamische eindpresentatie. Samen met Oxxio staan we aan de vooravond om Nederland kennis te laten maken met een nieuw en scherp gepositioneerd merk. We hebben ontzettend veel zin om samen met het team van Oxxio aan de slag te gaan.“

www.deptagency.com
www.oxxio.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.