Dept breidt uit met hubs in Zwolle en Maastricht

Dept begrijpt opent hubs op de plekken waar haar mensen wonen; te beginnen met Zwolle en Maastricht. Per oktober gaan de eerste werknemers aan de slag op de hubs. 

Met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Veenendaal trekt Dept Nederland voornamelijk talent uit de Randstad. Door werkplekken buiten dit gebied aan te bieden, zet Dept in op het werven van nog meer talent — van designers tot projectmanagers en developers. Met een campagne op social media, digitale kanalen en out-of-home kondigt het agency lokaal haar aanwezigheid aan. 

Sarah Wubben, Managing Director NL bij Dept: “We geloven bij Dept dat onze kantoren in dienst staan van ons talent. Onze mensen bepalen daarom waar en wanneer we hubs openen. Hiermee maken we talent leidend en laten we ons niet beperken door geografische grenzen. Onze drie grote kantoren in Nederland blijven de basis voor gatherings, kennissessies en natuurlijk de borrels.”

Jeroen Reumkens, frontend lead developer bij Dept en Maastrichtenaar: “Werken vanaf de plek die voor jou het beste werkt: dat is onze visie en daar willen we gehoor aan geven. Onze nieuwe hubs in het Student Hotel van Maastricht en Zwolse MyOffice-gebouw hebben dezelfde sfeer en omgeving als de Randstadlocaties. Bij het selectieproces was dit dan ook een belangrijke factor. De flexibiliteit en vrijheid die Dept hiermee biedt aan huidige en toekomstige werknemers is super waardevol.” 

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.