Dentsu Aegis Network: verlof en salarisreducties

Dentsu Aegis Network heeft aangekondigd maatregelen door te voeren als gevolg van de coronacrisis. Daarbij worden salarissen verlaagd en een aantal mensen met verlof gestuurd. Dit bevestigde de holding van het bedrijf tegenover internationale media.

Daarmee wil het bedrijf de continuiteit mede voor haar klanten beter garanderen. Ook worden andere kostenbesparende maatregelen doorgevoerd. Deze week werd bekend dat Wendy Clark, CEO van DDB Worldwide per december 2020 de CEO wordt van Dentsu Aegis Network (internationaal).

Onder Dentsu Aegis vallen bedrijven als Merkle, Carat, Isobar en McGarrybowen. De effecten van de maatregelen kunnen per land verschillen. De Nederlandse tak van Dentsu Aegis Network wil nog niet ingaan op mogelijke gevolgen van de coronacrisis op het bedrijf en de bedrijfsvoering.

www.dentsuaegisnetwork.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.