Disclaimer Marketing Report: In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dit is geen beleggingsadvies.

De EU gaat 200 miljard euro investeren in AI
[Column] Michiel Frackers over het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Michiel Frackers is Chairman van Bluenote en Blue City Solutions.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michiel Frackers: OpenAI in vrije val
Afgelopen week was ik in Singapore voor Token2049, waar tienduizenden mensen uit de cryptowereld bijeen kwamen.
Michiel Frackers: Sociale media sterven uit
Afgelopen week was ik in Singapore voor Token2049, waar tienduizenden mensen uit de cryptowereld bijeen kwamen.
Michiel Frackers: AI maakt dotcom-bubbel bescheiden
De AI-hype is in korte tijd extremer geworden dan de dotcom-bubbel ooit was. AI-startups verwisselen binnen drie dagen bijna meerdere keren van eigenaar
Michiel Frackers over de OpenAI video-flater
Michiel Frackers over de veelbesproken video die bij de aankondiging van de overname van Jony Ive's ontwerpstudio io, door Sam Altman's OpenAI is gemaakt
Michiel Frackers: Perplexity tart AI-logica
AI-startup van 14 miljard en Abu Dhabi bouwt datacenter formaat Monaco
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers