[De Belofte 2023] Guy Grimmelt over Jeffrey Zhou

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global.

Stagiair in het marketing team

Jeffrey is begonnen als stagiair in het marketing team voor een periode van zes maanden waarna hij ook zijn scriptie schreef. Toen Jeffrey niet lang daarna een keuze moest maken voor zijn toekomst heb ik met hem de mogelijkheid besproken voor ons traineeship van een jaar, waarbij je alle fases binnen ons marketing-sales- planning team doorloopt. Na 12 maanden bepaalden we met elkaar wat de volgende stap wordt.

Zelfreflectie en honger naar kennis

Jeffrey heeft kort geleden dat traineeship afgerond. De kracht van Jeffrey is zijn zelfreflectie en honger naar kennis. Dat, samen met een enorme drive maakt hem succesvol. Wel goed ook om te weten is dat Jeffrey in Arnhem woont en dus iedere dag met het openbaar vervoer op en neer gaat. Daarnaast helpt hij zijn moeder met haar restaurant op ieder moment dat dit nodig is en tevens is hij veel media gerelateerde initiatieven zoals YIM.

Campagne manager met een digitaal specialisme

Jeffrey en ik hebben na zijn traineeship met al zijn begeleiders in detail gekeken wat de beste volgende stap voor hem zou zijn en dat betekent dat hij nu als campagne manager met een digitaal specialisme aan de slag is gegaan. Hierin kan hij zijn kennis verder uitbreiden en zijn persoonlijke skills ontwikkelen. Mooi daarbij is dat Jeffrey speciale plannen direct en zefstandig oppakt zoals onze recente B-corp propositie waarin hij samen met Tony Smid de drijvende kracht binnen het sales team is.

Stoere gast

Jeffrey is een rustige kerel, ziet eruit als een stoere gast en is soms veel te bescheiden en daarom juist leuk om hem te nomineren. Gelukkig hebben we veel jonge goede mensen aan boord die enorme progressie maken maar voor nu zetten we Jeffrey in de spotlight vanwege wie hij is en hoe hij is en de impact die hij daarmee maakt op de rest van ons bedrijf en onze klanten.

www.global.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk

15-05-2025 | 08:11:00
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk. OptimO bereikt wekelijks vijf miljoen winkelbezoekers

Global geeft 115 bushokjes Enschede sedumdak

24-04-2025 | 14:05:00
Sedumplanten bieden een leefomgeving voor bijen en andere bestuivers

Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global

23-03-2025 | 16:22:00
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week

Global en JCDecaux steunen duurzame buitenreclamecampagne

26-02-2025 | 12:04:25
De Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel krijgt steun van Global en JCDecaux bij hun duurzame buitenreclamecampagne.

OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro

21-02-2025 | 14:37:00
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.