Cruyff Foundation en Lebara gaan driejarig partnership aan

De Cruyff Foundation en Lebara gaan een driejarig partnership aan om samen de ontwikkeling en verbinding van kinderen door sport en spel te stimuleren.

Lebara en Cruyff Foundation

Niels Meijer, CEO van de Cruyff Foundation: "Johan Cruijff geloofde in de eindeloze kracht van sport en de invloed hiervan op de ontwikkeling van kinderen en jongeren. De Cruyff Foundation geeft kinderen voor wie sport niet altijd even vanzelfsprekend is, de ruimte zich fysiek, sociaal en mentaal te ontwikkelen door sport en spel. De link met Lebara voelde daarom direct logisch. Samen staan we voor het sociale aspect van sport: verbinden. We zijn dan ook heel blij met de verbinding voor de komende jaren."

Eelco Gijze, Commercieel Directeur van Lebara: "Lebara is ruim twintig jaar geleden begonnen met als missie: mensen laagdrempelig met elkaar in verbinding brengen. We zijn daarbij altijd dichtbij buurten en gemeenschappen betrokken. De missie van de Cruyff Foundation en de rol van de Cruyff Foundation Coaches om hun buurtgenoten in beweging te krijgen en samen te brengen, past goed bij ons. Voor ons is een partnership met de Cruyff Foundation dan ook een logische keuze en een partnership waarin we de komende drie jaar heel graag actief bijdragen aan het bereiken van deze missie."

www.cruyff-foundation.org

www.lebara.nl

Lees ook:

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.