Creative Result Communication trekt Raymond Ros aan

Reclamebureau Creative Result Communication uit Leusden is volop in beweging en ontwikkelt naast de bestaande 360 graden creativiteit een steeds sterkere focus op digitale tools, dataoplossingen en online platforms. Onveranderd is de diepgewortelde expertise van het bureau op het gebied van retail- en automotive merken. CRC meldt dat Raymond Ros per 1 November is aangesteld als Business Development Director. In deze rol gaat Ros de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar de markt. Ros werkte eerder bij onder andere datatechnologiebedrijf EDM, dtc media en Sanoma.

Automotive, data, media en marketing 

Raymond Ros: “De keuze om bij het CRC-team aan te sluiten is voor mij heel logisch. Met mijn achtergrond binnen de domeinen automotive, data, media en marketing is dit reclamebureau de hotspot waarbij ik graag wil instappen en vanuit mijn ervaring bij automerken en retailers relevante meerwaarde kan leveren. Waar CRC eerder vooral bekend stond als een agency op het gebied van creatie en drukwerk, is het inmiddels gegroeid naar een full-service marketingbureau met alle off- en online middelen aan boord om retailers, importeurs of dealerholdings volledig te kunnen ontzorgen en hen inzicht te geven in cross-channel ROI. Zicht hebben op de opbrengsten van marketing is een groeiende behoefte van de markt en het dienstenpakket van CRC sluit hier optimaal op aan. Daarbij liggen er mooie ambities voor de toekomst en dat zorgt voor een attractief werkterrein.”

Digitale propositie en data-oplossingen

Managing Director Maretta Bos: “In de afgelopen periode hebben wij geïnvesteerd in ervaren krachten die vanuit onze bestaande basis CRC verder klaarstomen voor de toekomst. Er verandert veel in zowel de automotive-, retail- als marketingwereld en de ervaring van Raymond gaat ons helpen de digitale propositie en data-oplossingen verder te ontwikkelen. We kunnen onze klanten zo niet alleen een steeds completere maar ook een steeds innovatievere oplossing bieden.”

Retail-marketingbureau

Creative Result Communication bestaat inmiddels 22 jaar en staat bekend als het retail-marketingbureau voor de Volkswagen-groep. Door de schaalvergroting bij automotive dealers en het toenemend aantal multi-merkbedrijven breidt ook het speelveld van CRC zich gestaag uit. Naast digital marketing, traditionele advertising, contentstrategie, instore en outdoor communicatie voegt CRC in hoog tempo nieuwe digitale diensten aan het portfolio toe. Voorbeelden hiervan zijn de intelligente data-oplossingen, de benchmark taxatietool, de CarFinanceCheck en de CRCalltracking die de bijdrage van telefonie in het verkoopproces inzichtelijk maakt. Met deze oplossingen gaat het bureau een stap verder dan bestaande proposities.

www.crc-online.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.