Creatieve studio Hello Monday sluit zich aan bij Dept

Hello Monday heeft zich aangesloten bij Dept. Hello Monday is gespecialiseerd in het creëren van digitale ervaringen en digitale producten voor wereldwijde merken als Google, LEGO, Intel, YouTube, National Geographic en Meta.

Hello Monday is opgericht in 2006 en heeft in de loop der jaren honderden prijzen in de wacht gesleept, waaronder 126 FWA's, 8 Cannes Lions, 14 Webby Awards, 5 D&AD awards, en 60 Awwwards. Met een team van meer dan vijftig experts in kantoren in New York, Kopenhagen, Aarhus en Amsterdam, verbreedt Hello Monday zijn wereldwijde bereik door zich aan te sluiten bij Dept.

Johanne Bruun Rasmussen, creative director en oprichter van Hello Monday: “Door de jaren heen hebben we veel organisaties gehad die met ons in zee wilden gaan, maar we zeiden altijd nee omdat het gewoon niet goed voelde. Toen Dept ons benaderde voelde het anders. Iedereen is vriendelijk en down-to-earth, en ze waarderen ons voor wie we zijn. Ze zijn een goede fit wat betreft cultuur en willen ons helpen met de vele operationele taken die er komen kijken bij een bureau. Kortom, ze stellen ons in staat om meer ons te focussen op wat we het liefste doen: het creatieve werk. En wij geloven dat dit de manier is om het werk nog eens vijftien jaar interessant te houden.”

Dimi Albers, CEO van Dept: “Hello Monday staat wereldwijd bekend om zijn creativiteit en bekroonde werk. Maar dat is niet alles. We zeggen altijd dat het belangrijkste de cultuurfit is wanneer we op zoek zijn naar bureaus om zich bij Dept aan te sluiten, en Hello Monday vinkt echt elk vakje aan. Als een B Corp-gecertificeerd bureau zijn we trots op het feit dat het Hello Monday-team zich ook maatschappelijk inzet. Plus, hun creatieve talent bevordert de groei van onze practice op het gebied van creatieve ervaringen door heel Europa, Amerika en Azië-Pacific.”

Hello Monday zal als onderdeel van Dept blijven opereren onder het leiderschap van de oprichters, Johanne Bruun Rasmussen en Jeppe Aaen, Andreas Anderskou en Anders Jessen.

www.deptagency.com
www.hellomonday.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.