Counter Content breidt team uit

Recent zijn Nathalie Bulsing, Mo Khabbaz en Maarten Lemmers begonnen bij Counter Content, bureau voor pr & contentmarketing en onderdeel van Counter Collective. De drie aangeworven personeelsleden maken deel uit van het vaste pr-, marketing- en communicatieteam en werken direct voor klanten als ALD Automotive, Brand New Galaxy, Studeersnel.nl, MODYN en Marvia.

Raymond Bresching
, mede-oprichter van Counter Content: "Het is fantastisch dat Nathalie Bulsing, Mo Khabbaz en Maarten Lemmers nu bij het team horen. Naast dat het leuke mensen zijn, zijn ze ervaren, competent en bevlogen. Zij gaan ons bureau, maar vooral onze klanten, echt verder helpen.”
 
Maarten Lemmers is een marketing- en communicatieadviseur in hart en nieren met meer dan 15 jaar ervaring op zak. Hiervoor werkte hij onder meer bij VodafoneZiggo, Independer en Logica. Maarten Lemmers: “De diversiteit aan klanten en projecten waaraan Counter Content werkt, en het enthousiasme van haar founders Raymond Bresching en Barry Menger, maken deze overstap voor mij een no-brainer. Ik heb enorm veel zin om met mijn nieuwe collegas zowel Counter Content als haar klanten verder op de kaart te zetten.”

Nathalie Bulsing heeft ruime ervaring in marketing en communicatie met een speciale focus op cultuur, wetenschap en techniek. Met haar achtergrond in biologie en cultureel erfgoed heeft zij binnen deze gebieden diverse projecten succesvol afgerond. Nathalie Bulsing heeft gewerkt aan zowel de klant- als bureauzijde, en is hiervoor werkzaam geweest als Senior medewerker marketing, communicatie en publiciteit bij de Stadsschouwburg Velsen.

Mo Khabbaz heeft veel ervaring als marketing projectmanager binnen de events industrie. Mo Khabbaz is gespecialiseerd in digitale marketing en content creatie, en behaalde zijn MBA aan de Hanze Universiteit met een focus op management. Voorheen was Mo Khabbaz werkzaam als Marketing & Sales Coordinator bij Confectionary Development Industrial Company (Katakit) in Jordanië waarna hij in Supply Chain & Marketing Research belandde bij HEMA. Mo is via een traineeship van NewBees bij Counter Content terechtgekomen. NewBees bereidt nieuwkomers, vluchtelingen, voor op een baan: op een plek in onze samenleving. NewBees matcht nieuwkomers met traineeships bij lokale ondernemers en organisaties, waarbij talent en gelijkwaardigheid centraal staan.

www.countercontent.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.