Counter Content aan de slag voor Gorillas

Counter Content gaat aan de slag voor flitsbezorger Gorillas. De bedrijven gaan een samenwerking aan waarbij Counter Content alle Nederlandse pr en communicatie van Gorillas zal verzorgen. Counter Content is sinds maart 2021 actief voor de on-demand bezorgingsdienst. De bedoeling is dat de samenwerking voor onbepaalde tijd zal duren 

In Nederland is Gorillas actief in Amsterdam, Leiden, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Haarlem, Nijmegen, Tilburg en Groningen. Gorillas richt zich op het bezorgen van boodschappen tegen supermarktprijzen die binnen 10 minuten bezorgd worden, en legt de nadruk in het assortiment op vers en lokaal. Bezorging kan overal waar de klant zich bevindt: dat kan zijn thuis, bij vrienden, buiten in het park, of elke andere openbare locatie.  

Gorillas wordt toegevoegd aan het (internationale) klantportfolio van het pr- en contentmarketing bureau uit Zaandam dat onderdeel is van Counter Collective. Raymond Bresching, oprichter van en communicatiestrateeg bij Counter Content: “Gorillas is een klant die perfect bij ons past. Een internationale en ambitieuze startup. Wij zijn er trots op om met deze dynamische speler Nederland verder te veroveren.”

Luc van Emmerik, International Expansion Director en general manager Benelux bij Gorillas: “Raymond en zijn team van ervaren mensen, zijn van grote waarde voor ons. Dankzij hen kunnen wij het woord over ons snel ontwikkelende merk razendsnel verspreiden binnen de regio’s waar wij actief zijn of gaan worden. Hierdoor kunnen wij ons volledig richten op verdere expansie en onze belofte om onze klanten binnen 10 minuten te bedienen.”

www.countercontent.nl
www.gorillas.io

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.