
Colourcake maakt Lalaland futureproof met rebranding
Creative agency Colourcake ging voor Lalaland aan de slag met hun complete rebranding. Een krachtige identiteit inclusief een website, toolkit en lancerings video volgde. Een identiteit die past en klaar is voor de toekomst, en inhaakt op inclusiviteit en duurzaamheid in de mode.
Lalaland zorgt ervoor dat middels kunstmatige intelligentie modellen beschikbaar zijn in elke maat, vorm en huidskleur. Deze kunnen worden gebruikt door digital creators, modemerken en retailers.
Michael Musandu, Founder en CEO van Lalaland: “De reden om een rebranding-traject aan te gaan is om onze visuele identiteit te laten aansluiten bij de groei die we als bedrijf aan het realiseren zijn. Na het positioneringstraject met Colourcake is het heel helder geworden waar wij voor staan en waar we in geloven, namelijk; de toekomst van digitale technologie. Een wereld waar AI mode versterkt, en waar inclusiviteit en duurzaamheid zich met elkaar verenigen.’’
Ischa Moonen, Creative Director van Colourcake: "Onze focus lag op het creëren van een merkidentiteit die een verschuiving veroorzaakt van een techbedrijf in de mode-industrie naar een modebedrijf in de tech industrie. We hebben een landschap gecreëerd waarin digitale modellen tot leven komen en waarin de nieuwe generatie van creatieven en modeprofessionals zich kon herkennen. We hebben Lalaland geholpen haar missie te definiëren en tot leven te brengen; namelijk de status quo in de mode-industrie te diversifiëren en innovatie te stimuleren.”
Gepubliceerd door: Saskia van Weert