Cheil maakt campagne voor Samsung rondom SmartThings

Cheil maakt een campagne voor Samsung waarin we de onbegrensde mogelijkheden van SmartThings zien.

In de campagnefilm zien we hoe twee kinderen alleen thuis worden gelaten in een Samsung Smart Home en daar optimaal gebruik van maken. Ze bestellen pizza op hun horloge, connecten hun smartphone met tablet en soundbar, en maken een gigantische bende die de robotstofzuiger weer nét op tijd opruimt.

Daniel Samama en Tim de Waard, creatieve directie bij Cheil Benelux: “De slimme apparaten van Samsung zijn fantastisch, maar je hoeft er natuurlijk niet altijd slimme dingen mee te doen. Zeker niet als je 11 bent… Deze nieuwe commercial gaat voorbij de standaard productdemonstratie en laat zien hoe het voelt om in 2023 helemaal connected alleen thuis te zijn.”

Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile eXperiences bij Samsung Nederland: “Samsungs innovaties zijn ontworpen om jouw leven makkelijker te maken. Dankzij onze slimme apparaten en het open SmartThings-platform creëer je een naadloos ecosysteem en houd je meer tijd en energie over om de dingen te doen die jij leuk vindt.”

De campagne is ontwikkeld door Cheil, in samenwerking met Tebbernekkel.

Credits:

Samsung: Danique Rozestraten, Robbin van der Wal, Kelly Hamming, Laura Geuze| Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Tim de Waard, Daniel Samama | Account: Alessandra Vacondio Vargas, Istvan Schiering | Regie: Blue Ter Burg | Productie: Tebbernekkel | Projectmanagement: Emily Barendse, Quintin Baker, Bart Breugem. |VFX: Justine Senee, Lamine Ndiaye | DTP: Danny Bakker, Peter van den Burg.

www.cheil.nl

www.samsung.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.