CBRE sponsor World Padel Tour Amsterdam Open

Vastgoedadviesbureau CBRE is Official Sponsor van de World Padel Tour Amsterdam Open geworden.

John van Lottum, toernooidirecteur: “We zijn enorm trots om opnieuw een internationale speler aan ons event en Plaza Padel te binden. Een partij met een enorm zakelijk netwerk. We kijken er naar uit om het netwerk van CBRE eind september en het hele jaar door bij Plaza Padel te verwelkomen.”

Erik Langens, Executive Director Capital Markets bij CBRE: “Door dit partnership maken we het dynamische en verrassende karakter van de sport zichtbaar onder een breed publiek. We kijken er naar uit om te genieten van de sport op haar hoogste niveau tijdens de World Padel Tour Amsterdam Open en zullen zelf de sportieve uitdaging met cliënten en collega’s aangaan op de banen van Plaza Padel.”

Het World Padel Tour Amsterdam Open toernooi vindt dit jaar plaats van 25 september tot en met 2 oktober 2022.

www.cbre.nl

www.worldpadeltouramsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.