Carola La Grouw-Hromadka Managing Director CF Report

Na bijna elf jaar heeft Pieter Koenders de dagelijkse leiding van CF Report overgedragen aan Carola La Grouw-Hromadka, die per 1 juli het stokje van hem heeft overgenomen als Managing Director. Pieter Koenders gaat de rol van Commercial Director vervullen, waardoor hij wel nog steeds betrokken blijft bij CF Report, dat onderdeel is van Creative Digital Agency Happy Horizon.

Continuïteit op managementniveau gewaarborgd

Sinds Pieter Koenders in 2013 CF Report overnam, heeft hij met zijn team meer dan 1.000 Jaarverslagen, Impact Reports en Duurzaamheids-, CSR- of ESG-verslagen gerealiseerd. In het afgelopen decennium ontstond een intensieve samenwerking met Carola La Grouw-Hromadka en haar bedrijf Report Company, dat sinds 2023 is geïntegreerd in CF Report. Met deze wisseling van de wacht is continuïteit op managementniveau gewaarborgd.

In het kader van de verdere groei van CF Report is Felix Janssens, die al sinds 2017 als Creative Strategist bij CF Report in dienst is, ook tot het management toegetreden in de rol van Strategy Director.

Managementteam per 1 juli 2024

Het management van CF Report bestaat met ingang van 1 juli 2024 uit:

  • Carola La Grouw-Hromadka, Managing Director
  • Felix Janssens, Strategy Director
  • Pieter Koenders, Commercial Director

Pieter Koenders: "CF Report heeft de laatste jaren een enorme groei doorgemaakt, waarbij we iedere keer in staat waren vooruit te lopen op de nieuwste trends in reporting. Mede hierdoor en samen met al onze betrokken medewerkers zijn we van een klein bedrijf naar een middelgroot bedrijf gegroeid met meer dan 25 medewerkers. Hier kijk ik met plezier op terug. Het is echter tijd het reporting-stokje gedeeltelijk over te geven en niet meer eindverantwoordelijk te zijn. Dat voelt goed en geeft ook ruimte voor nieuwe persoonlijke initiatieven. Maar ik blijf actief betrokken, want zo’n mooi bedrijf als CF Report laat je niet zomaar los. Ik heb veel vertrouwen in Carola en Felix, die ieder hun kwaliteiten bewezen hebben."

Carola La Grouw-Hromadka: "Het is een eer om de leiding van Pieter over te nemen. In het afgelopen decennium heeft hij CF Report – samen met ons gepassioneerde topteam – laten groeien tot wat en waar het nu is. Voor mij is dit een prachtige uitdaging, die mij trots maakt en energie geeft. Ik ben Pieter dankbaar voor het vertrouwen, zijn enthousiasme, zijn ongelofelijke gedrevenheid en onze samenwerking van de afgelopen jaren."

Felix Janssens: "Reporting is en blijft in ontwikkeling. Hoe voldoe je enerzijds aan alle wet- en regelgeving en waarborg je anderzijds een visueel en dus leesbaar en communicatief verslag waarin de waarde van het bedrijf wordt gereflecteerd. Hoe vertel je een geïntegreerd verhaal waarin purpose, strategie, materiële thema’s, waardecreatie en impacts in de keten met elkaar zijn verbonden. Hoe betrek je stakeholders bij de belangrijkste thema’s en behoud je de regie op de koers. Dat is het speelveld waar ik flink mijn schouders onder blijven zal zetten!"

www.cfreport.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.

Bruna kiest Happy Horizon als social media partner

20-02-2025 | 12:41:00
Winkelformule Bruna, onderdeel van Audax Retail, heeft Happy Horizon gekozen als partner voor social content en social advertising.

Het Vergeten Kind en Happy Horizon Non-profit: Nergens thuis

29-01-2025 | 10:20:00
Voor het vijfde jaar op rij heeft Happy Horizon Non-profit de campagne voor de Week van Het Vergeten Kind ontwikkeld.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.