CarNext en Max Verstappen lanceren The Fastest Egg Hunt

CarNext, marktplaatsen voor gebruikte auto's, introduceert The Fastest Egg Hunt met Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen.

Fans krijgen de kans om gesigneerde verzamelobjecten van Max, tickets voor de Grand Prix in België en een VIP-trip naar het Formule 1-circuit van Monaco te winnen. Daarvoor moeten ze op zoek gaan naar speciale easter eggs die in één van de auto’s op de CarNext-website verstopt zitten.

Vanaf 21 maart zal CarNext elke maandag in de vier weken voor Pasen een paasei verstoppen in één van de auto’s die te zien is op CarNext.com. Om fans te helpen met zoeken krijgen ze hints van Max via zijn Facebook, Instagram en Twitter. De verstopte eieren bevatten verzamelobjecten, zoals racehandschoenen die door de F1-wereldkampioen zijn gesigneerd en gedragen, een helmvizier en een gesigneerd Red Bull Racing TAG Heuer horloge.

Grand Prix tickets en VIP experience

Daarnaast bevat elk verrassingsei vier tribunekaarten voor de Belgische Grand Prix, die plaatsvindt op zondag 28 augustus 2022. Deelnemers krijgen daarnaast een unieke code waarmee ze kans maken op een volledig verzorgde VIP Experience voor twee personen voor de Grand Prix van Monaco, inclusief een rondleiding in de Red Bull Racing garage.

Max Verstappen: "Het is altijd geweldig om met mijn partner CarNext samen te werken en ook deze keer hebben we iets speciaals voor mijn fans voorbereid. Over een paar dagen zal ik de eerste hint vrijgeven, dus maak je klaar, hou mijn sociale kanalen in de gaten en doe mee aan The Fastest Egg Hunt. Ik kijk ernaar uit dat het Formule 1 seizoen van 2022 van start gaat en dat ik jullie, de fans, weer bij de Grands Prix mag zien!"

Unieke prijzen

Petra Vijverberg, Managing Director van CarNext Nederland: “Als trotse partner van wereldkampioen Max Verstappen kijken we ontzettend uit naar The Fastest Egg Hunt. Met deze actie willen we de veelzijdigheid van het CarNext platform laten zien, maar belangrijker nog: we willen de fans van Max Verstappen blij maken met bijzondere en unieke prijzen in de aanloop naar wat hopelijk net zo’n fantastisch Formule 1 seizoen als vorig jaar gaat worden.”

www.carnext.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.