Campagne CarNext en Max Verstappen succesvol afgesloten

CarNext, marktplaats voor gebruikte auto's, introduceerde in maart samen met Max Verstappen The Fastest Egg Hunt op de CarNext-website. In Nederland was de zoektocht populair: 11.394 deelnemers gingen op zoek naar de verstopte easter eggs. Verspreid over de zeven Europese landen waar CarNext actief is deden bijna 20.000 mensen mee aan de zoektocht.

Door op zoek te gaan naar speciale easter eggs in één van de auto’s op het CarNext platform met behulp van hints van Max Verstappen, konden deelnemers prijzen winnen. De hoofdprijs werd gewonnen door twee Nederlanders en een Noor: zij mochten samen met een introducee twee weken geleden naar de GP in Monaco.

The Fastest Egg Hunt

De campagne ging van start op 21 maart en gedurende de vier weken voor Pasen konden deelnemers op zoek gaan naar easter eggs verstopt in de foto’s op de website van CarNext. Om de deelnemers te helpen de juiste auto te vinden, gaf Max iedere week een hint op zijn social kanalen.

In totaal bereikte de campagne 43 miljoen mensen op Facebook en Instagram en 19 miljoen mensen op YouTube. De aankondigingsvideo leverde 2,7 miljoen organische views op.

Petra Vijverberg, Managing Director van CarNext Nederland: “Dit was de eerste editie van The Fastest Egg Hunt en we zijn ontzettend blij met hoe deze campagne is verlopen. We hebben het de deelnemers natuurlijk niet te makkelijk gemaakt. De hint het antwoord blaast in de wind was bijvoorbeeld een moeilijke waarbij het verrassingsei gevonden kon worden in de grille van een Volkswagen Passat. We hopen volgend jaar weer een Egg Hunt te kunnen organiseren als partner van Max Verstappen.”

CarNext is onderdeel van de Constellation Automotive Group, die ook WeBuyAnyCar, cinch en BCA bezit.

www.carnext.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.