Campagne CarNext en Max Verstappen succesvol afgesloten

CarNext, marktplaats voor gebruikte auto's, introduceerde in maart samen met Max Verstappen The Fastest Egg Hunt op de CarNext-website. In Nederland was de zoektocht populair: 11.394 deelnemers gingen op zoek naar de verstopte easter eggs. Verspreid over de zeven Europese landen waar CarNext actief is deden bijna 20.000 mensen mee aan de zoektocht.

Door op zoek te gaan naar speciale easter eggs in één van de auto’s op het CarNext platform met behulp van hints van Max Verstappen, konden deelnemers prijzen winnen. De hoofdprijs werd gewonnen door twee Nederlanders en een Noor: zij mochten samen met een introducee twee weken geleden naar de GP in Monaco.

The Fastest Egg Hunt

De campagne ging van start op 21 maart en gedurende de vier weken voor Pasen konden deelnemers op zoek gaan naar easter eggs verstopt in de foto’s op de website van CarNext. Om de deelnemers te helpen de juiste auto te vinden, gaf Max iedere week een hint op zijn social kanalen.

In totaal bereikte de campagne 43 miljoen mensen op Facebook en Instagram en 19 miljoen mensen op YouTube. De aankondigingsvideo leverde 2,7 miljoen organische views op.

Petra Vijverberg, Managing Director van CarNext Nederland: “Dit was de eerste editie van The Fastest Egg Hunt en we zijn ontzettend blij met hoe deze campagne is verlopen. We hebben het de deelnemers natuurlijk niet te makkelijk gemaakt. De hint het antwoord blaast in de wind was bijvoorbeeld een moeilijke waarbij het verrassingsei gevonden kon worden in de grille van een Volkswagen Passat. We hopen volgend jaar weer een Egg Hunt te kunnen organiseren als partner van Max Verstappen.”

CarNext is onderdeel van de Constellation Automotive Group, die ook WeBuyAnyCar, cinch en BCA bezit.

www.carnext.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.