Bruut Amsterdam lanceert merkidentiteit: Makers van verhalen die raken

Productiemaatschappij Bruut Amsterdam lanceert de merkidentiteit Makers van de verhalen die raken. Hiermee positioneert het bedrijf zich als de nummer een productiepartner van bureaus en merken die willen opvallen vanuit de inhoud.

Met de tagline, een ander design en een driekoppig MT markeren de start van de fase waarin het bedrijf zich bevindt. Een fase die is gericht op het vertellen van krachtige verhalen.

Ambitieus productiehuis

Bruut Amsterdam heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Het bedrijf heeft zich met name tijdens de coronaperiode ontpopt tot een ambitieus productiehuis voor merken en bureaus met impactvolle campagnes. Om die reden heeft Bruut Amsterdam de merkidentiteit ontwikkeld, die naadloos aansluit bij de waarden: een die focust op verhalen die ertoe doen.

Bruut Amsterdam zet in op het produceren van verhaalgedreven commercials, waarbij het productiehuis meedenkt over hoe de boodschap consistent en krachtig kan worden verteld. Het bedrijf houdt daarvoor in het productieproces rekening met alle verschillende touchpoints en fases van de campagne.

Deniz Alkaç: “Verhalen moeten waarde toevoegen, niet alleen iets van je vragen. Dat geldt ook voor reclame en merkverhalen. Maar een verhaal dat raakt is méér dan de inhoud alleen. Het moet op een krachtige en effectieve manier worden verteld. Bruut Amsterdam helpt daarbij.”

Het bedrijf werkt daarvoor samen met zowel opkomende als bekende regisseurs.

www.bruut.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.