Bravoure ontwikkelt website voor Oude Kerk

De Oude Kerk lanceert een website in samenwerking met digitaal strategisch bureau Bravoure. Met dit digitale platform wil het museum de online zichtbaarheid vergroten en haar positie als hedendaags kunstinstituut verstevigen.

De Oude Kerk wil bezoekers inspireren met hedendaagse kunst in de context van haar monumentale erfgoed. Het platform vertaalt de strategie van de Oude Kerk naar een online omgeving waar je wordt ondergedompeld in de wereld van het museum.

Sinja Bloeme, hoofd Marketing, Communicatie en Publiekszaken bij de Oude Kerk: "Bravoure vertaalt de strategie van ons museum naar het digitale domein en weet de diversiteit van het merk Oude Kerk om te zetten in een toegankelijk digitaal concept voor verschillende doelgroepen. Het platform ontsluit niet alleen onze huidige verhalen, tentoonstellingen en collecties, maar deels ook ons archief. We vergroten hiermee de zichtbaarheid van de Oude Kerk en bieden bezoekers een ervaring die past bij onze visie en missie als hedendaags kunstinstituut en monumentaal erfgoed."

Simon Sitanala, Digital Designer bij Bravoure: "In het ontwerp van de website is het samenspel tussen het kunstprogramma en het erfgoed op een concrete manier zichtbaar gemaakt door twee verschillende lagen op de homepage. De onderste laag bestaat uit het archief van verhalen over de kunstprojecten, de levens van mensen die in de Oude Kerk begraven liggen, het kerkinterieur en de objecten uit de collectie. De bovenste laag toont het actuele programma dat geïnspireerd is op deze onderste laag, het fundament. Bovendien laat de horizontale scroll in een oogwenk de diversiteit en omvang van het programma en archief zien."

www.bravoure.nl

www.oudekerk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.