
BrandBase wint twee keer goud met Shell
Zowel bij de London Design Award show 2020 als op de Berlin Design Award show 2021 heeft BrandBase goud gewonnen voor Sales Promotion. De inzending was voor Shell en betreft de BMW Salt Water Cars met de Sugarcane Racetracks.
De jury was vol lof over de unieke innovatie om speelgoedauto's met elektrische motoren aan te laten drijven met zout water als brandstof.
Daarnaast heeft BrandBase een bijbehorend racecircuit ontwikkeld dat ook een noviteit is. Het is helemaal gemaakt van het afvalproduct dat de suikerrietproductie achterlaat, genaamd bagasse.
Bij elke geproduceerde speelgoedauto wordt een bijdrage geleverd aan de Plastic Bank, zodat het plastic dat bij de productie van het speelgoed wordt gebruikt, volledig gecompenseerd kan worden. De Plastic Bank is een organisatie die als doel heeft om plasticafval uit de oceanen, stranden en waterwegen van de wereld te verwijderen.
Uit het juryrapport: “Deze gouden onderscheiding is een eerbetoon aan een creatief en innovatief ontwerp. Er is veel aandacht besteed aan de technische, conceptuele en esthetische elementen en de gebruikerservaring van het publiek.”
www.shell.nl
www.brand-base.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert