[BoxOffice] Week 9: Ant-Man behoudt eerste plek, Cocaine Bear binnen op 4

Nieuw binnen op nummer vier is de chaotische thriller Cocaine Bear. De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit 1985 over een drugssmokkelaar, wiens vliegtuig neerstort, en de zwarte beer die de zoekgeraakte cocaïne verorbert.

De Amerikaanse thriller Missing, binnen op nummer acht, gaat over June's zoektocht naar haar moeder Grace, die spoorloos verdwijnt terwijl ze in Colombia op vakantie is met haar nieuwe vriend. De film is een op zichzelf staand vervolg op Searching. 

Tot slot komt het ontroerende vader-dochterdrama Aftersun binnen op nummer negen. 

BoxOffice Week 9 (weekendbezoek)

1. (-) Ant-Man and The Wasp: Quantumania | 51.220 bezoekers
2. (5) Mummies | 45.370 bezoekers 
3. (2) Avatar | 36.079 bezoekers  
4. (-) Cocaine Bear | 26.727 bezoekers 
5. (3) Magic Mike's Last Dance | 24.351 bezoekers   
6. (4) Klem | 24.080 bezoekers
7. (8) De gelaarsde kat 2: De Laatste Wens | 22.285 bezoekers    
8. (-) Missing | 22.194 bezoekers 
9. (-) Aftersun | 20.757 bezoekers 
10. (6) A Man Called Otto | 17.182 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.324.779 bezoekers
2. De Tatta's | 528.560 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 401.000 bezoekers
4. Triangle Of Sadness | 195.639 bezoekers   
5. Magic Mike's Last Dance | 177.502 bezoekers  
6. De Acht Bergen | 177.441 bezoekers  
7. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 174.309 bezoekers 
8. Operation Fortune | 173.447 bezoekers   
9. Wil De Krokodil | 157.206 bezoekers 
10. Klem | 149.468 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.