[BoxOffice] Week 45: Close binnen op nummer 9 in de toplijst

Binnen op nummer 9 is Close, een aangrijpende film over vriendschap en verantwoordelijkheid van regisseur Lukas Dhont. Met zijn tweede film won regisseur Lukas Dhont de Grand Prix van het Film Festival Cannes 2022. 

Black Adam behoudt de nummer 1 positie in de top 10. Ook Barbarian en Amsterdam bemachtigen een plek in de toplijst van deze week.

Het weekendbezoek was in dit weekeinde 363.381. 

BoxOffice Week 45 (weekendbezoek)

1. (1) Black Adam | 53.642 bezoekers
2. (2) Ticket To Paradise | 43.630 bezoekers
3. (4) De Grote Sinterklaasfilm: Gespuis In De Speelgoedkluis | 21.785 bezoekers  
4. (3) Smile | 19.193 bezoekers 
5. (6) De Club Van Sinterklaas En De Race Tegen De Klok | 18.942 bezoekers
6. (18) Barbarian | 18.604 bezoekers
7. (5) Soof 3 | 14.297 bezoekers
8. (7) Amsterdam | 14.004 bezoekers
9. (-) Close | 12.438 bezoekers
10. (9) Good Luck To You, Leo Grande | 12.137 bezoekers 

Top 10 - 2022

1. Top Gun: Maverick | 1.260.432 bezoekers
2. Minions: Hoe Gru Superschurk Werd (2D NL) | 1.177.963 bezoekers
3. Spider-man: No Way Home | 950.864 bezoekers
4. Fantastic Beasts: The Secrets Of Dumbledore | 648.988 bezoekers 
5. Jurassic World: Dominion | 640.600 bezoekers
6. Doctor Strange In The Multiverse Of Madness | 622.919 bezoekers 
7. Thor: Love And Thunder | 564.531 bezoekers
8. Sing 2 | 543.718 bezoekers
9. Elvis | 507.710 bezoekers
10. The Batman | 485.351 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.