[BoxOffice] Week 14: Dungeons & Dragons binnen op nummer 2 in de top 10

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves komt deze week binnen op nummer twee in de top 10. De avontuurlijke actiefilm brengt de veelzijdige wereld en de speelsheid van de roleplaying game naar het witte doek in een avontuur vol actie en humor. 

Op nummer 9 staat de romantische komedie Maybe I Do. De film met een cast bestaande uit Richard Gere, Diane Keaton, Susan Sarandon, Emma Roberts, Luke Bracey en William H. Macy gaat over liefde, huwelijk, trouw en ontrouw binnen meerdere generaties.

BoxOffice Week 14 (weekendbezoek)

1. (1) John Wick 4 | 66.931 bezoekers 
2. (3) Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves | 45.693 bezoekers 
3. (2) All Inclusive | 23.659 bezoekers 
4. (8) Mummies | 13.167 bezoekers  
5. (4) Creed III | 12.971 bezoekers    
6. (2) Scream VI | 10.676 bezoekers    
7. (5) 65 | 9.934 bezoekers  
8. (6) Tár | 9.372 bezoeker  
9. (10) Maybe I Do | 7.670 bezoekers 
10. (7) Shazam! Fury Of The Gods | 7.568 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.435.793 bezoekers
2. De Tatta's | 557.560 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 488.071 bezoekers
4. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 279.164 bezoekers 
5. Mummies | 262.436 bezoekers  
6. Creed III | 255.604 bezoekers 
7. Magic Mike's Last Dance | 241.299 bezoekers  
8. Triangle Of Sadness | 212.480 bezoekers
9. Klem | 209.157 bezoekers   
10. De Acht Bergen | 201.075 bezoekers  

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.