[BoxOffice] Week 12: Shazam! Fury Of The Gods binnen op nummer 1

Shazam! Fury of the Gods komt binnen op de eerste plek in de top 10. In Shazam! Fury of the Gods wordt het verhaal vervolgd van de tiener Billy Batson, die door het uitspreken van het woord SHAZAM! verandert in zijn alter ego, de volwassen superheld Shazam.

De nederlandse komedie All Inclusive staat deze week op nummer 3. Wanneer Jacco en Sylvie met hun dochter Loïs en zoon Bink besluiten op vakantie te gaan in een all-inclusive-resort, wordt hun al wankele huwelijk op de proef gesteld.

Op nummer 4 staat de science fiction thriller 65. Na een crash op een onbekende planeet komt piloot Mills er al snel achter dat hij is neergestort op aarde, maar dan 65 miljoen jaar geleden. Mills en Koa, de enige andere overlevende, hebben maar één kans op redding.

BoxOffice Week 12 (weekendbezoek)

1. (-) Shazam! Fury Of The Gods | 30.080 bezoekers 
2. (1) Creed III | 29.792 bezoekers  
3. (4) All Inclusive | 26.193 bezoekers 
4. (-) 65 | 21.750 bezoekers 
5. (2) Scream VI | 20.484 bezoekers 
6. (3) Tár | 14.828 bezoeker  
7. (6) Mummies | 13.222 bezoekers 
8. (5) Toen Ik Je Zag | 12.286 bezoekers 
9. (7) Avatar: The Way Of Water | 11.351 bezoekers 
10. (-) Everything Everywhere All at Once | 10.649 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.412.268 bezoekers
2. De Tatta's | 554.561 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 471.592 bezoekers
4. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 269.440 bezoekers 
5. Magic Mike's Last Dance | 231.676 bezoekers  
6. Mummies | 225.212 bezoekers    
7. Creed III | 208.541 bezoekers 
8. Triangle Of Sadness | 207.958 bezoekers
9. Klem | 197.984 bezoekers   
10. De Acht Bergen | 195.649 bezoekers  

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.