[BoxOffice] Week 11: Scream VI en Whats's Love Got to Do With It in top 10

Twee films hebben het afgelopen weekend voor het eerst tot de top tien van best bezochte bioscoopfilms geschopt. Als eerste Scream VI, dat volgens het bekende recept mensen de stuipen op het lijf jaagt. Opnieuw is Courteney Cox te zien in een grote rol in de film over moordenaars met maskers, net als Jenna Ortega, bekend van Wednesday. De film komt binnen op nummer 2, net achter de boksfilm Creed III. 

Op negen vinden we de multiculturele romcom What's Love Got To Do With It, over Lily James die een film maakt over het gearrangeerde huwelijk van haar Indiase vriend, terwijl ze zelf worstelt met een problematisch liefdesleven. 

BoxOffice Week 11 (weekendbezoek)

1. (1) Creed III | 51.114 bezoekers
2. (-) Scream VI | 34.365 bezoekers
3. (4) Tar | 22.207 bezoekers
4. (2) Mummies | 19.868 bezoekers 
5. (5) Avatar | 18.636 bezoekers  
6. (6) Toen Ik Je Zag  | 18.481 bezoekers
7. (3) Ant-Man and The Wasp: Quantumania | 15.732 bezoekers
8. (8) Cocaine Bear | 12.2043 bezoekers 
9. (-) What's Love Got To Do With It | 11.333 bezoekers
10. (9) Magic Mike's Last Dance | 10.593 bezoekers   

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.398.418 bezoekers
2. De Tatta's | 551.820 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 463.867 bezoekers
4. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 258.782 bezoekers 
5. Magic Mike's Last Dance | 222.695 bezoekers  
6. Mummies | 209.115 bezoekers
7. Triangle Of Sadness | 205.129 bezoekers   
8. De Acht Bergen | 190.617 bezoekers  
9. Klem | 190.008 bezoekers
10. Wil de Krokodil | 177.096 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.