[BoxOffice] Week 11: Scream VI en Whats's Love Got to Do With It in top 10

Twee films hebben het afgelopen weekend voor het eerst tot de top tien van best bezochte bioscoopfilms geschopt. Als eerste Scream VI, dat volgens het bekende recept mensen de stuipen op het lijf jaagt. Opnieuw is Courteney Cox te zien in een grote rol in de film over moordenaars met maskers, net als Jenna Ortega, bekend van Wednesday. De film komt binnen op nummer 2, net achter de boksfilm Creed III. 

Op negen vinden we de multiculturele romcom What's Love Got To Do With It, over Lily James die een film maakt over het gearrangeerde huwelijk van haar Indiase vriend, terwijl ze zelf worstelt met een problematisch liefdesleven. 

BoxOffice Week 11 (weekendbezoek)

1. (1) Creed III | 51.114 bezoekers
2. (-) Scream VI | 34.365 bezoekers
3. (4) Tar | 22.207 bezoekers
4. (2) Mummies | 19.868 bezoekers 
5. (5) Avatar | 18.636 bezoekers  
6. (6) Toen Ik Je Zag  | 18.481 bezoekers
7. (3) Ant-Man and The Wasp: Quantumania | 15.732 bezoekers
8. (8) Cocaine Bear | 12.2043 bezoekers 
9. (-) What's Love Got To Do With It | 11.333 bezoekers
10. (9) Magic Mike's Last Dance | 10.593 bezoekers   

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.398.418 bezoekers
2. De Tatta's | 551.820 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 463.867 bezoekers
4. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 258.782 bezoekers 
5. Magic Mike's Last Dance | 222.695 bezoekers  
6. Mummies | 209.115 bezoekers
7. Triangle Of Sadness | 205.129 bezoekers   
8. De Acht Bergen | 190.617 bezoekers  
9. Klem | 190.008 bezoekers
10. Wil de Krokodil | 177.096 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

16-12-2025 | 12:00:14
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.