[BoxOffice] Week 10: Creed III op eerste plek, Toen Ik Je Zag en Tár ook in top 10

De boksfilm Creed III was dit weekende de drukst bezochte film in de Nederlandse bioscopen. De film is het regiedebuut van Michael B. Jordan, die ook de hoofdrol van Adonis Creed speelt. Wanneer zijn jeugdvriend en voormalig bokstalent Damian weer opduikt na een lange gevangenisstraf, wil die graag bewijzen dat hij een kans verdient in de ring. De twee vrienden gaan de confrontatie aan in de boksring.

Voor de eerste keer in de top tien vinden we ook Toen Ik Je Zag, de verfilming van het gelijknamige boek van Isa Hoes over haar leven met Antonie Kamerling. Tár duikt eveneens op in de lijst met best bezochte films. Hierin staat de eerste vrouwelijke chef-dirigent ooit van een vooraanstaand Duits orkest centraal.

BoxOffice Week 10 (weekendbezoek)

1. (-) Creed III | 82.831 bezoekers 
2. (1) Mummies | 58.155 bezoekers
3. (2) Ant-Man and The Wasp: Quantumania | 33.001 bezoekers
4. (3) Avatar | 31.059 bezoekers  
5. (4) De gelaarsde kat 2: De Laatste Wens | 26.397 bezoekers    
6. (-) Tár | 24.478 bezoeker
7. (-) Toen Ik Je Zag | 22.402 bezoekers
8. (5) Cocaine Bear | 18.703 bezoekers 
9. (6) Magic Mike's Last Dance | 16.595 bezoekers   
10. (7) Missing | 16.392 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 1.374.800 bezoekers
2. De Tatta's | 546.525 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 451.871 bezoekers
4. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 237.049 bezoekers 
5. Magic Mike's Last Dance | 206.548 bezoekers  
6. Triangle Of Sadness | 200.911 bezoekers   
7. De Acht Bergen | 185.517 bezoekers  
8. Mummies | 184.249 bezoekers
9. Operation Fortune | 175.247 bezoekers   
10. Klem | 175.130 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.