BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven

Op dinsdag 14 september start BK met een grootschalige campagne om de merkidentiteit Gemaakt voor het Leven te presenteren aan het publiek, met onder andere een speciale website, online video’s, aangepast verpakkingsdesign, pr en een influencercampagne.

BK is al 170 jaar een begrip in de Nederlandse keuken met pannen in alle soorten en maten. Om het oer-Hollandse merk ook bij de nieuwe generatie thuiskoks onder de aandacht te brengen, laat BK zien klaar te zijn voor een nieuwe kooktoekomst. Met een visie die krachtig uitdraagt waar BK voor staat: verbinding, herinneringen en lekker eten. Met pannen die gemaakt zijn voor het leven.

Laura Burger, marketingmanager van BK: “Onze pannen worden al jarenlang generatie op generatie doorgegeven. Daarbij zien we momenteel dat gezinssamenstellingen en leefstijlen aan het veranderen zijn. Wat echter niet verandert, is de verbinding die eten teweegbrengt. Het koken, het gerecht en het samen eten zorgt voor verbinding met elkaar. En wat je leefstijl of situatie ook is: BK biedt altijd de passende pan. Een pan die gemaakt is voor het leven.”

Gemaakt voor het Leven staat dan ook voor de lange levensduur. Denk hierbij aan BKpannen die al 20 tot 30 jaar meegaan. Gemaakt voor het Leven staat ook voor alle dagelijkse eetmomenten, alle verschillende levens- en kookstijlen en de speciale en belangrijke momenten in het leven. Ten slotte staat Gemaakt voor het Leven voor het leven om ons heen; de zorg voor de planeet. Dit uit zich onder andere in duurzame pannen waarbij de klassieke antiaanbaklagen van de BK-pannen zijn vervangen door een duurzame, PFAS-vrije keramische antiaanbaklaag.   

Strategie en executie zijn in handen van DEPT, HappyLife PR verzorgt de pr.

www.bk.nl
www.deptagency.com
www.happylifepr.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.