Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

De merkfilm van Mitsubishi Motors Europe is in première gegaan. De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Aan het ontwikkelen van de merkfilm ging een strategie-traject vooraf. Als onderdeel van het strategie-traject heeft Bijvoorkeur workshops gedaan met Mitsubishi Motors-marketeers uit verschillende landen, waaronder Spanje, Frankrijk, Duitsland en Polen. Het resultaat is een aangescherpte Europese merkstrategie.

Budi Gonzalez de Chaves, oprichter van Bijvoorkeur: “De kunst was om Mitsubishi Motors meer emotionele lading te geven, en tegelijkertijd dicht bij de kern van het merk te blijven. Bij een merk met zo’n rijke historie als Mitsubishi Motors verzin je geen nieuwe strategie, je stoft af en scherpt aan wat er altijd al is geweest maar wat wellicht een beetje uit het oog is verloren”.

Na het ontwikkelen van het campagne-concept is Mayster aan de slag gegaan met de productie van de merkfilm. Mayster deed dat in samenwerking met regisseur Arjen Schotel, waar het al eerder succesvolle campagnes mee heeft gemaakt.

Marcel Buining, managing partner Mayster: “Van automotive content gaat ons hart sneller kloppen en deze film is daar een mooi voorbeeld van. Met een compact team 5 dagen in Spanje filmen en maximale production value neerzetten. We zijn erg blij met de film ‘the wedding’ als resultaat”.

Credits:
Klant: Mitsubishi Motors Europe, Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Alwin Houthoff | Bijvoorkeur: Budi Gonzalez de Chaves, Thijs de Boer, Martijn van der Werf | Mayster: Mike Roelofs, Romana van der Horst | Director: Arjen Schotel | Director assistant & Styling: Robin Bruinsma | Director of Photography: Christiaan van Leeuwen | Executive Producer: Lara Louvenberg

www.bureaubijvoorkeur.nl

www.mayster.com

www.mitsubishi-motors.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[The List] N2D

23-09-2025 | 15:51:45
N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen.

ICMA 2025 - ChatKliniek

23-09-2025 | 15:37:44
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.

ICMA 2025 - App & Ink

23-09-2025 | 11:34:00
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

ICMA 2025 - Robijn Quickwash

23-09-2025 | 09:43:21
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.