Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

De merkfilm van Mitsubishi Motors Europe is in première gegaan. De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Aan het ontwikkelen van de merkfilm ging een strategie-traject vooraf. Als onderdeel van het strategie-traject heeft Bijvoorkeur workshops gedaan met Mitsubishi Motors-marketeers uit verschillende landen, waaronder Spanje, Frankrijk, Duitsland en Polen. Het resultaat is een aangescherpte Europese merkstrategie.

Budi Gonzalez de Chaves, oprichter van Bijvoorkeur: “De kunst was om Mitsubishi Motors meer emotionele lading te geven, en tegelijkertijd dicht bij de kern van het merk te blijven. Bij een merk met zo’n rijke historie als Mitsubishi Motors verzin je geen nieuwe strategie, je stoft af en scherpt aan wat er altijd al is geweest maar wat wellicht een beetje uit het oog is verloren”.

Na het ontwikkelen van het campagne-concept is Mayster aan de slag gegaan met de productie van de merkfilm. Mayster deed dat in samenwerking met regisseur Arjen Schotel, waar het al eerder succesvolle campagnes mee heeft gemaakt.

Marcel Buining, managing partner Mayster: “Van automotive content gaat ons hart sneller kloppen en deze film is daar een mooi voorbeeld van. Met een compact team 5 dagen in Spanje filmen en maximale production value neerzetten. We zijn erg blij met de film ‘the wedding’ als resultaat”.

Credits:
Klant: Mitsubishi Motors Europe, Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Alwin Houthoff | Bijvoorkeur: Budi Gonzalez de Chaves, Thijs de Boer, Martijn van der Werf | Mayster: Mike Roelofs, Romana van der Horst | Director: Arjen Schotel | Director assistant & Styling: Robin Bruinsma | Director of Photography: Christiaan van Leeuwen | Executive Producer: Lara Louvenberg

www.bureaubijvoorkeur.nl

www.mayster.com

www.mitsubishi-motors.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.