Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

De merkfilm van Mitsubishi Motors Europe is in première gegaan. De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Aan het ontwikkelen van de merkfilm ging een strategie-traject vooraf. Als onderdeel van het strategie-traject heeft Bijvoorkeur workshops gedaan met Mitsubishi Motors-marketeers uit verschillende landen, waaronder Spanje, Frankrijk, Duitsland en Polen. Het resultaat is een aangescherpte Europese merkstrategie.

Budi Gonzalez de Chaves, oprichter van Bijvoorkeur: “De kunst was om Mitsubishi Motors meer emotionele lading te geven, en tegelijkertijd dicht bij de kern van het merk te blijven. Bij een merk met zo’n rijke historie als Mitsubishi Motors verzin je geen nieuwe strategie, je stoft af en scherpt aan wat er altijd al is geweest maar wat wellicht een beetje uit het oog is verloren”.

Na het ontwikkelen van het campagne-concept is Mayster aan de slag gegaan met de productie van de merkfilm. Mayster deed dat in samenwerking met regisseur Arjen Schotel, waar het al eerder succesvolle campagnes mee heeft gemaakt.

Marcel Buining, managing partner Mayster: “Van automotive content gaat ons hart sneller kloppen en deze film is daar een mooi voorbeeld van. Met een compact team 5 dagen in Spanje filmen en maximale production value neerzetten. We zijn erg blij met de film ‘the wedding’ als resultaat”.

Credits:
Klant: Mitsubishi Motors Europe, Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Alwin Houthoff | Bijvoorkeur: Budi Gonzalez de Chaves, Thijs de Boer, Martijn van der Werf | Mayster: Mike Roelofs, Romana van der Horst | Director: Arjen Schotel | Director assistant & Styling: Robin Bruinsma | Director of Photography: Christiaan van Leeuwen | Executive Producer: Lara Louvenberg

www.bureaubijvoorkeur.nl

www.mayster.com

www.mitsubishi-motors.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO

07-11-2025 | 08:39:00
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken

Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken

06-11-2025 | 16:12:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.